Till Ida

Det här inlägget är till dig! Jag saknar dig sjukt mycket idag (alla dagar egentligen). Håller precis på att läsa igenom dina blogginlägg och sitter bara och ler för mig själv åt dina historier, allt vad du berättar och vad du är med om. Kollade in länken från något av dina tidigare inlägg -bara trettiosju dagar kvar till din artonårsdag, grisen! Sedan är du stor. Jag kommer aldrig se dig som vuxen, tror jag, haha! Jag är ledsen men för mig är du liten. Stor men liten. Liten men stor! Jag tycker du borde hålla oss som inte bor på samma sida av Europa uppdaterade om vad du planerar för din födelsedag. Och lägg upp bilder på snö, förresten! Jag. vill. se. snö! (En till grej.. Fy Ida! Svara på mitt mejl nu! Du säger att jag inte svarar på dina men du gör samma sak sjäääälv, ju!)

Ida, min favoritlillasyster, det finns ingen bättre än du! Jag vet inte hur du stod ut med mig när jag var en stor liten pest mot dig när vi var små , och nu också för den delen! Jag vill att vi alltid ska vara vänner, mitt hjärta.
Och tack Ida för att du håller mig uppdaterad inom musikvärlden! Det är tack vare dig och din "Dagens Låt" att jag har någon slags koll överhuvudtaget. Har precis laddat hem Halo med Beyoncé och sitter bara och looooooving it!
Okej, slut på sentimentaliteterna. Nu måste jag gå till jobbet.

Dagens låt: Halo -Beyoncé



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0