Hej

Har sovit hos Lisa i helgen, det var mysigt. Vi har ätit amerikanska pannkakor och pluggat lite. Jag har ångest inför tentan... 
Kom hem från jobbet för en stund sen. Det var inte så mycket folk. 

Drömde att jag färgade håret mörkt igår.. Märkligt. Min granne har sagt att han läser min blogg (inte för jag förstår hur han fattar vad det står). Jag som har försökt maskera att jag skriver om honom genom att undvika att skriva hans förnamn och istället "grannen" så att han inte ska fatta att jag skriver om honom, om han bara skulle slänga ett öga på bloggen och få syn på sitt namn, menar jag. Men har han nu hittat en översättare så går det ju käpprätt åt helvete ändå :P Så grattis till dig, om du läser detta! Du är officiellt med i min blogg ;) Och eftersom du verkar ha försvunnit från jordens yta sen i fredags så kan jag ju meddela här på bloggen att jag vill gärna träffa dig!  
Har inte så mycket skvaller för tillfället, förutom att jag är nervös inför provet på lördag. 

Paris är kallt och dimmigt och nu måste jag sova


Slut på rapport



Dagens låt: By Your Side -Sade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0