Fredag

Helt sjukt hur mycket gud är på min sida nuförtiden egentligen. Först gick det inte åt helvete på muntliga tentan och så nu är jag ledig ikväll! Ledig en fredagkväll, det finns liksom inte. Jag har inte ens bett om ledigt! Sweet sweet sweet. Det blir dock lugnt ikväll. Var ute i onsdags med folket från jobbet efter stängning eftersom jag fyller år på söndag. Vi drog först på Falstaff för pizza och vin och sedan taxi till Champs-Élysées till en nattklubb som heter Duplex. Det blev champagne och gin fizz, dans och galet med halvnakna manliga och kvinnliga dansare.. Lisa hittade sig en grabb och senare lyckades vi lura ett gäng lyriska killar att vi var lesbiska..Firade samtidigt en tjej som heter Sylvie (också servitris) som fyllde år igår. Kom hem vid sextiden, slog på O.C. på datorn och somnade runt 7.

Igår kväll kom tjejerna från klassen förbi eftersom jag fyller år på söndag. Det var Nora (Mexiko), Maria (Polen), Véronica (Peru) och Anaclara (Argentina) och jag. Det blev presentutdelning till hela gänget från Nora då hon åker hem till Mexiko på lördag och inte orkade ta med sig alla grejer hem. Vi var hemma hos mig ett par timmar, drack och pratade, och sedan bar det ut i svinkylan för att gå på La Plage och sedan Barrio Latino. Klockan var då kring 01 och vakten på Barrio Latino upplyste oss om att de skulle stänga om en timma, så vi drog på nattklubben Wax som låg i närheten istället. Det var inte en käft där förutom oss, men vi hade roligt,  stannade till halv tre och sedan gick jag hem. Min lever är lugn och fin idag... Typ.

Nästa vecka blir det förhoppningsvis en lite större fest hos mig eftersom jag fyller år på söndag. Var tvungen att ha tre separata fester eftersom en del från klassen åker hem till sina hemländer alldeles snart (nu visade det sig ändå att de som skulle åka hem redan har gjort det och de som är kvar -förutom Nora- ska stanna.) Kan inte ha festen för jobbet på helgen eftersom alla jobbar då. 

Ska försöka städa upp lite här, sedan hoppas jag på frisk luft innan solen går ner.. Måste köpa lite mat. Nu blir det städning. 

PUSS


Dagens låt: 17 juni -Snook ft Afasi

Kommentarer
Postat av: christina

Grattis Snygging! Hoppas du får en underbar dag.

Kram

2009-01-25 @ 16:32:57
URL: http://Crickaan.wordpress.com
Postat av: Åsa

Grattis Annapanna. :)

2009-01-25 @ 23:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0