Umeå.

Fina, lilla Umeå. Det har varit så roligt och skönt att vara hemma i Umeå, och nu är det dags att åka hem till Paris igen! En vecka går så fort.  Känns väldigt roligt att få se hela gänget på jobbet igen, men väldigt ledsamt att säga hej då till mamma och pappa och Ida.

Min dag har bestått av typ mat. Och fika. Åt fil och flingor till frukost, sedan nästan direkt gravad lax och dillstuvad potatis plus jordgubbar med socker hos farmor och farfar. Därefter träffade jag Åsa på stan för nyheter, skvaller, shopping och annat. Träffade sedan mor på Nya Konditoriet för chokladboll och Trocadero. Hon bytte sin bikini och vi tittade på skärp. Sedan cyklade jag till Kerstin på Ön för att fixa ögonbrynen. Det blev fint! Åkte ner på stan igen och panikshoppade lite grejer i sista sekunden. Kom hem, fick korvstroganoff till middag och så kom mormor och morfar på avskedsfika. Det blev jordgubbstårta som var över sedan mammas födelsedag igår. Mor, far och jag åkte och handlade mat och hämtade hostmedicin till Ida hos Annica. Sedan kom Emma och vi gick promenad till Hemmakväll för inköp av lösgodis. Nu packar jag och det är bara ångest, ångest, ångest, ångest, ångest, ångest, ÅNGEST för INGET ryms i väskjäveln!


Kommentarer
Postat av: sofi

haha hur skulle något få plats när du har hela väskan full med lösgodis!

2009-04-29 @ 22:49:49
Postat av: sarah

Jag vill också äta korv stroganoff!!

Saknar dig, vi får höras snart.



2009-05-05 @ 16:21:59
URL: http://ohvilketliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0