Pannkakor

Igår kom Sofi och Andreas till jobbet för att hämta nycklarna, sedan började jobbet i vanlig ordning... Mycket folk! Andreas och Sofi kom tillbaka senare för att äta middag. Stannade kvar en stund efteråt, när alla jobbat klart.. Kom hem vid 04:15.

Imorse gjorde jag pannkakor, tyvärr lyckades jag bränna de flesta. Jag skyller på jobbig kokplatta med konstiga inställningar samt dåligt smör. Det norska paret har dragit ut för att hänga i Centre George Pompidou och jag ska lägga mig snart igen. Det är halvmolnigt ute och det verkar vara rätt kallt. De kommer tillbaka vid 14-tiden och då ska vi äta lunch ute, sedan börjar jag jobbet kl 17. Nu ska jag sova, som sagt...

Here comes the sun -The Beatles




You are my sweetest downfall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0