Le Bastille

Sitter på Le Bastille efter jobbet. Har med mig min dator för Internet har slutar fungera i min lägenhet. Dricker rödvin och äter ostbricka. Saknar Lisa, hon brukar alltid vara med när jag gör det! Nu blir det en utmaning som alltid när man inte har mycket att göra.


Lovar du att vara ärlig? Ska försöka!

Du heter: Anna

Smeknamn: Typ just nu carino, haha. Annars snurran och mammas bebis, älskade vän.. och andra namn ens föräldrar ger en

Låt som när du är ledsen sörjer till? Hmm.. Den första låten jag kommer att tänka på är Emotions. Sen nu i Paris typ Listen

Beroende av: Pengar

Vad tror folk om dig? Att jag är elak

Stämmer det? Ofta

Vad får du oftast komplimanger för? I Sverige får jag inga, haha. I Frankrike för att jag är så jääävla snygg! (=blond)

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag bor i Pariiiiis!

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sjukt rolig!

Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja! Sista gången var när jag kom att tänka på Mathias' snorshow. 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Salut voilà vu que tu ne bosse pas ce je te propose une grosse soirée pendaison de l appart de mon frère à hotel de ville  donc voilà si ça te dis t la bienvenu!! Nicolas plage"

Var bor du? 13 Rue Jean Macé i Paris

Trivs du där? Jadå

Äger du några converse? Ett ljusblått par som jag använt typ 1 gång. 

Sprit, cider, vin eller öl? Rött vin, ljust öl efter jobbet

Brukar du bli för full? Det händer mindre ofta nu än förut, men ja, ibland

Vad har du för mobiloperatör? Virgin Mobile

Är du allergisk mot något? Klor

Har du haft sex idag? Nej

Hur svarar du i mobilen? "Hallå", "allô" eller "ouais"

Vem ringde du senast? Véronica, men hon svarade inte

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att han gjorde palt och åt chips

Antal timmar sömn inatt? typ 10 timmar tror jag. Sover hela tiden och är konstant trött

Sov du ensam? Ja

Brukar du komma i tid? Aldrig

När mår du bra? Snor Lisas svar: När solen skiner och jag skrattar med mina vänner

När blev du fotad senast? Nyss när jag fotade mig själv med photo-booth, annars tror jag det var Adrian som tog kort efter jobbet 

Hur känner du dig nu? Trött.. Ska ta taxi hem till min lägenhet när jag gjort detta klart.

Vanligaste färg på dina kläder? Vitt eller svart

Vad tycker du om fötter? Äckliga, särskilt stortårna

Vad saknar du? Sverige

Hade du en bra kväll igår? Jag jobbade, men det var okej

Favoritdryck på morgonen: Juice och te

Rakar du benen? Japp, men föredrar Veet

När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 3-4 på morgonen

Är du blyg? Ja

Sysslar du med någon idrott? Ska börja springa när det blir fint väder hade jag tänkt...

Vill du hellre ha mail än brev? Brev är kul! Men mejl går ju fortare.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Neej.. Kanske lite. 

Har du spytt offentligt? Ja.. från en balkong och i mitt kök!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Testa alla möjliga olika saker!

Är du nöjd med ditt liv? Jag vill börja plugga något jag brinner för, men annars, ja!

Är du bortskämd? Ja

Vad gör du i morgon? Sover för sent, går till Posten, går tillbaka hit till Le Bastille för att kolla mejlen, börjar jobba klockan 18

Vad är det värsta du vet? Jobbiga människor på Indiana Café!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj.. vi passar på den frågan.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet inte

Vad längtar du till? Barcelona baby!, Sverige.. Och tills jag vet vad jag ska göra av mitt liv!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad använder du för shampoo? L'Oréal nånting

Vad är det finaste du fått? Käääärlek

En speciell dag du minns: Alla dagar med Team Sweden, när Sarah var med!

Hur gammal är du? 22

Tycker du om någon just nu? Alla mina fina vänner

Du samlar på? Sprit som ingen dricker i min franska kyl

Gröna eller röda äppeln? Gula

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Sist var det Jacques och Lisa.. Annars mamma.

Gillar du golf? Jag gillar min pappa, och han spelar golf!

Vilken tid gick du upp idag? Strax före kl 14

Har du sovit i din egna säng inatt? Sov i bäddsoffan, men den är ju också min!

Har du strumpor på dig nu? Ja, äckliga från Indiana

Är det okej att gråta? Ja

När grät du senast? Idag på jobbet, när jag åt

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle köpa mig lite vett.. Och kläder! 

Bär du glasögon eller linser? Nej, men jag borde

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Ja HALLÅH

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Typ kl 15 fast varje gång försöker jag gå upp kl 11

Har du piercing? Ja!

Vill du gifta dig? Om jag hittar nån

Vill du ha barn? Två eller tre

Solar du ofta? Hela tiden när det är väder för det

Är du bra på att laga mat? Nej

Är du flygrädd? Nej

Hur vig är du? Som en kossa!

Är du musikalisk? Nehejdu tack

Vad dricker du helst när du är törstig? Kallvatten

Vilken är din favoritglass? Amorino

Tror du på ett liv efter döden? Hoppas kan man ju

Tycker du om sushi? Jaaa, särskilt från Sushi Planet och SushiLand

Vad äter du helst när du ser på film? Chips

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll

Vilken ögonfärg har du? Blå, men ibland ser de gröna ut

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Jupp

Biter du på naglarna? Nej, jag river av dem

Röker du? Det händer

Hur ofta tränar/motionerar du? Minns inte sist.. men ska börja springa som sagt!

Sista gången du skrattade så att du fick ont i magen: När Theodor var i omklädningsrummet med Lisa och ville att jag skulle gå så att han kunde visa kuken för henne, samt att han ville "toucher ses fesses" och att han "aime bien les grosses fesses/filles"

Senaste låt du hörde: Can't touch this -MC Hammer


 Oj nu måste jag sova


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja det var ju SKITKUL när Teodor ville röra...bara för att det inte var du. haha.

2009-04-15 @ 02:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0