Jag hatar dig

Är så jävla förbannad just nu. Ogillar sedan tidigare en bartender (Theodor) på jobbet som sedan day one har varit dryg. Han tar i en på armarna och nyper en i sidan när han går förbi och böjer sig fram och typ "fais-moi un bisou!" (= pussa mig) Man kindpussas ju här men han försöker verkligen tvinga fram det och det är riktigt obekvämt. Jag har sagt till honom flera gånger att sluta ta i mig och han har bara sagt "vadå har jag en sjukdom eller?" vilket det inte alls handlar om! Jag känner mig obekväm och det ska han fan i mig respektera. Jag har alltså sagt till honom vänligt förut men det har inte fungerat så varje gång han tar i mig nu skriker jag istället "SLUTA TA I MIG!"

(Dessutom gör han drinkarna på fel sätt. Det är meningen att man ska göra drinkarna eftersom kvittona kommer så att vissa gäster inte ska behöva vänta längre än andra. Han däremot gör dem på måfå så vissa får sina drinkar på två röda medan andra får sitta i en kvart och vänta på sina så att vi, servitriserna, får skiten. Han får ingen skit alls eftersom han bara gör drinkarna. Sedan ska drinkarna stå i lodrät ordning på bardisken, framför kvittot, till exempel Coca cola, Sex on the beach, Blue Lagoon, Smoothie. Det är viktigt, särskilt för de nya servitrisernas skull, att man ställer drinkarna i rätt ordning framför rätt kvitto så att de vet vad som ska ut och hur varje drink ser ut. Han ställer dem bara lite här och där så att man får leta fram sina drinkar i havet av ölglas, vinflaskor och cocktails. Jag har sagt till honom om detta också, vänligt först, men då blir han bara förbannad och säger "Jag gör det här på mitt sätt nu!" men det skulle spara honom så mycket tid och oss servitriser så mycket skit från gästerna om han kunde göra det på rätt sätt, som de andra bartenderna.)

Jag brukar inte orka tänka att män inte kan ta order/tillsägningar från kvinnor. Det känns som att vi har kommit så pass långt nu att alla män har en hjärna att tänka med. Så orka vara en bitterfitta som håller på och "han lyssnar inte på mig bara för att jag är kvinna, jävla sexist!", men jag känner verkligen att han inte lyssnar på mig ibland just för att jag är kvinna. Jag har pratat med andra servitriser för att se om jag inbillar mig, men de håller med och säger att han ger verkligen sken av att han tycker att han är lite bättre eftersom att han är man. Han nedvärderar en verkligen. Idiotjävla pucko.

SÅ, killen är sliskig och dum i huvudet, han är otrevlig och kallar mig Annie (det finns en till blondin på jobbet som heter Annie och han ser inte skillnad på oss fast vi inte alls är lika), sen när jag påpekar att "Jag heter ANNA" säger han "jag skiter i vad du heter, det gör detsamma, gör vad du ska bara!" Jävla idiot.

I alla fall, till saken varför jag nu hatar honom mer än allt annat.

Ikväll när vi satt allihop efteråt och drack, eller snarare, alla hade druckit färdigt, det var bara Theodor som satt kvar och sög på sin öl. Luana (vår manager) sa typ "Drick upp din öl nu så vi får gå" och han typ "Nä men jag är trött ni får vänta en stund" och sen sa Luana (På skämt givetvis, Luana är världens sötaste och gulligaste och skulle aldrig mena något sådant!) "Äh men töm ölen på Anna så går vi" OCH KILLEN LUTAR SIG FRAM OCH KASTAR SIN ÄCKLIGA JÄVLA FUCKING ÖL I MITT ANSIKTE OCH PÅ MIN KLÄNNING!! Jjag hatar honom. jag hatar honom så mycket att jag kan knappt tänka! Jag har aldrig hatat något någon så här mycket förut. Sedan kastade jag ett glas vatten på honom som stod bredvid, han försökte kasta det sista ur sitt glas på mig men då knockades glasen så det flög glassplitter och jag började blöda och han också.. sedan gick han in i köket för att tvätta av sig typ och jag följde efter och kastade en karaff vatten på honom, och han bara vänder sig om och sprutar vatten med en vattenslang på mig!! Sedan försökte han måtta ett slag mot mig men då gick Luana emellan och sa att han skulle lugna sig. han är helt jävla dum i huvudet! han visade fuck you.. killen är 29 år! TJUGONIO! han har problem. I sin hjärna. på riktigt. jag hatar honom jag hatar honom jag hatar honom och jag ska hämnas.

Kommentarer
Postat av: Sofi

AYYYYY!?? VIlken idiot! Vilket drama! Vilken barnunge! USCH

2008-09-10 @ 19:07:48
Postat av: Lillasyster

Hoppas det går bra med det där svinet! och att chefen gör något..

Hör av dig! saknar dig, inte pratat på längeeeee

2008-09-11 @ 23:56:37
Postat av: Lillasyster

HEJ! nu får du faktiskt börja skriva igen.

blir lite ledsen i ögat faktiskt! skriv skriv skriv! hörde om att dom placerat dig fel och massor! hoppas det löste sig iaf.

skriv som sagt,SKRIIIIIV I DIN BLOOOOGGGGG! puss,älskar dig (L)

2008-09-18 @ 14:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0