Vill bara sova...

Det finns allting någonting som måste göras så jag känner att jag aldrig får sova ordentligt. Har jobbat idag, ringde imorse och sa till Flavie att jag inte kunde eftersom jag har ont i halsen, är förkyld, hostar, har svullna halsmandlar, feber, ont i ryggen och trött i huvudet, varpå hon säger att hon ringer upp om fem minuter. Då ringer istället en svinarg Mr Lassalle upp och säger "Bara så du vet så jobbar du ikväll. Inga men. Jag känner mig också sjuk men jag jobbar" (Skillnaden mellan oss två är att jag springer omkring som en jävla get medan han sitter på sitt kontor och svarar i telefon) Jävligt schysst. Har inte ringt och sjukanmält mig en enda gång, och jag har jobbat där sen mars. Visst jag har bett om ledigt men då har jag alltid sagt till några dagar/veckor i förväg.  Och så nu första gången så bara vägrar de! Fick veta senare att Mr Lassalle fått för sig att jag ljög och inte alls var sjuk, bara för att jag skulle kunna vara med Paolo istället som en slags strejk, eftersom han har blivit avstängd från jobbet en vecka. Så jävla idiotiskt! Paranoida gubbjävel. Så jag gick till apoteket efter skolan, lyckades köpa stolpiller för halsen (?) istället för vanliga som man sväljer. Gjorde två tvättmaskiner och åkte metro till Republique för att köpa en adaptor (jävla uttagen ser ju inte likadana ut i England) på Darty. Kom hem, tog ut tvätten, gick till jobbet.

Var som en zombie hela kvällen på jobbet, fick gå hem vid 23-tiden. Träffade Sarah och Sarahs söta mamma som kom förbi Indiana Café för att säga hej.

Gick därefter för att skriva ut ett dokument på MILK,  Gick förbi La Plage, berättade min stolpillershistoria och tog mig hem. Nu sitter jag här och har precis (halv)packat färdigt min väska. Funderar på att byta till en större, låna Laures väska kanske. Nu måste jag duscha fast det är sent för mitt hår är jätteäckligt. Jag är så trött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0