Hej

Den här veckan slutar jag klockan 15 alla dagar, medan de andra har fonetik. Har ju bytt fonetiklärare, så nu har jag istället två fonetiklektioner per dag varannan vecka, och varannan vecka ingen fonetik alls. Klassen är ju så jävulskt seg! De kom på för någon vecka sedan att de också hatade läraren så nu har de allihop bytt också. Orkar inte byta tillbaka igen, jag har börjat vänja mig vid lärarna jag har och det är dessutom väldigt skönt att få sluta klockan 15 varannan vecka också. Är för övrigt väldigt finklädd idag! Har lånat Laures jacka och bär min nya gråa kjol från GAP, en vit skjorta och halsband :)

Imorse var det 3 grader ute, och nu när jag åkte hem med bussen från skolan var det 11. Det snöade tydligen i söndags i två timmar men det missade både jag och Lisa eftersom vi var inne och sov, haha!

Idag fyller Benjamin (amerikan och arkitekt) i klassen år så sista halvtimman åt vi chokladtårta och drack champagne. Mysigt!

Mindre mysigt är att jag måste börja med Frida Kahlo-redovisningen nu, som jag har imorgon... Usch, vill inte prata inför klassen. Nåja, bara att sätta igång.

Dagens låt: Let me love you -Mario



Saknar dig mamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0