Lördag kväll

Igår kväll kom Quentin över runt midnatt, han gjorde ett "Har du problem med alkohol?"-test som jag fick av min barnmorska när jag var hemma i Sverige över julen (det hade han, och jag också när jag gjorde det i Sverige, haha!), och sedan åt vi lite paj och sedan pasta. Gick och la mig runt 04 tror jag.

Idag har det verkligen inte hänt någonting. Jag vaknade och duschade runt två-halv tre och sedan gick jag till NAFNAF och tittade på jackan igen. Sedan Bastille för att prata med chefen. Foten känns lite bättre idag så jag ska jobba på tisdag. Henrik smsade så vi ska nog hitta på något i veckan. Tog metron till St Michel, gick till NAFNAF där också, sedan en liten promenad på gatan där Dior-butiken finns som Carrie ramlade i, i Sex & the City. Gick förbi Heiko by Heiko och provade solglasögon. Sedan tog jag metron till Voltaire och köpte Ben & Jerry's-glass (Chocolate Fudge Brownie...mmmm!) på Atac. Yummie! Gick hem och mötte Laure i dörren så jag följde med henne på Monop'. Kom just hem och ska snart äta paella till middag. Laure ska kanske till St Denis ikväll och sova där. Jag har förresten blivit bjuden till Toulouse av henne under påsken, men jag får se om jag kan eftersom mamma, pappa och Ida kommer i slutet av april. Quentin sa något om en helg med Jacques, Corinne med flera i en lägenhet i bergen, där det finns SNÖ! FÖRSTÅ PEPPEN!!! 
Men, som sagt, allt beror på datumet. 

....Senare. (21:54)
Nu har jag ätit och stekt upp köttfärs som inte såg så fräsch ut. Laure är på g mot St Denis och jag somnar nog närsomhelst. Puss!

P.S. Tack Crickan, vad gulligt :) Jag har faktiskt redan en del avsnitt brända på DVD, men det är den fina boxen jag vill åt, haha! Materialist, javisst ;)


Dagens låt: Bleeding love -Leona Lewis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0