Livets små jävligheter

VARFÖR har jag inga pengar?! Jag vill SHOPPA! Smärta...
Hade ju fått bidrag från mamma att köpa skinnjackan, och så går de pengarna till sjukvårdsbesök och en jävla stödbinda för foten istället! ROLIGT. Dessutom gör det fortfarande ont i hjärtat när jag tänker på att jag var tvungen att lämna tillbaka den vita, söta klänningen från MANGO. Men jag köpte jeansshortsen och ett linne istället! Man kan inte få allt. Dessutom kommer jag nog använda jeansshortsen oftare än om jag hade köpt klänningen. Den var kort, genomskinlig och opraktisk och jag har redan många opraktiska klänningar.

Andra saker jag vill ha, förutom skinnjackan som numera är utom synhåll:


Alla t-shirts finns på http://www.tshirthell.com för 18 dollar styck.
+ En vit, ogenomskinlig bikini. Typ som den här, från Etam (är inte crazy in love, men den kan funka):

Glömde förresten berätta vad som hände den fjärde mars efter jobbet. Kom hem och så hade Quentin lagat mat till mig! Söt. Pasta och hemmagjorda köttbullar! Mmmm.. Så gulligt. Det var verkligen vad jag behövde efter många timmars slit på restaurangen. Lagad, varm mat. Lever fortfarande på det, haha! Yummy!

Imorgon ska jag äta middag hos Henrik och sedan blir det nog ut, tror jag. Han ska åka hem om fyra veckor, stackars mig!

Dagens låt: I heard love is blind -Amy Winehouse


image276

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0