Grattis till livet

Roligt. Idag på väg från skolan skyndade jag mig nedför trappan till tunnelbanan för att metron redan var där, och så lyckades jag trampa snett. Kan inte röra (än mindre stödja) på foten, det gör svinont och jag jobbar imorgon. Reminder: jag jobbar som servitris. Grattis till att ha lyckats klanta sig typ två dagar efter att jag har fått jobbet, och grattis att jag typ inte kommer få behålla jobbet. Det ser inte särskilt bra ut att stuka foten två dagar efter anställning. Tack livet!

Åkte i alla fall till St Michel för att lägga undan skinnjackan tills på lördag, sedan tröstshopping i Opéra: ett par jeansshorts och ett linne från MANGO. Lämnade igen den vita klänningen. Har sett en snygg vit bikini och ett brunt bh-set på Etam som jag vill ha! Men ska försöka dra ner på shoppingen så att jag kan få råd med en plattång och Sex and the City-boxen.

Kom hem, tog ett bad, blev less, knaprade lite pain killers och pratade med mamma på Skype. Har ätit soppa och ska väl plugga snart. Bajs. Har ett grammatikprov imorgon, och vi fick veta det IDAG. TACK!!! Trevlig lärare. Hennes förklaringar suger och hon blir mer och mer en bitch. Gratttttiiiiiiis.

Crickan: Tack! Behövde verkligen ett jobb. Får se om jag får behålla det, haha! Såg att du hade lämnat en annan kommentar också.. Henrik är en kompis som jag gick på samma skola som förra terminen :) Trevlig kille!

Dagens låt: Big City Life -Mattafix


Kommentarer
Postat av: sofi

liivet ja, på en pinne.

2008-03-07 @ 09:33:06
Postat av: crickan

Vill du ha sex and the city- bränt på dvd- istället?
Kan fixa, :)

2008-03-07 @ 16:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0