Oj oj...

Får skriva snabbt annars kommer jag sent till jobbet.

Skulle jobba igår 12:00-20:00 men blev hemskickad för att jag hade så ont i håret, haha!
"Alltså Anna, du kan inte jobba. Kom tillbaka imorgon OM du känner dig bättre". Illa!

Ja fy satan, igår mådde jag inte bra. Adrien ringde senare på kvällen och frågade om jag kunde jobba kväll eftersom jag blivit hemskickad under dagen men jag sa att tyvärr, det går inte för sig, jag mår så jäkla dåligt. Har aldrig haft en sån lång bakfylla tror jag! Från sju på morgonen tills jag somnade runt 01 igår kväll. Tog ett glas vin, en frozen margarita med jordgubbssmak och ett glas baileys. Drog hem till Benjamin och hängde där ett tag, där det blev en drink för mycket. Det var han som blandade den, och han sa inte vad som var i den. T-sprit eller liknande, skulle jag gissa! Fyyy.... Tar detaljerna senare.

Idag har jag tagit det väldigt lugnt, ätit soppa och macka till lunch, tog en promenad och stötte på en jättestor Martinique-karneval med mycket folk, färg och musik! Ah, Paris, jag älskar dig!
Nu måste jag rusa till jobbet!!

Dagens låt: Hinner inte!

Kommentarer
Postat av: åsa

ont i håret?.........va

2008-07-07 @ 12:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0