Nytt inlägg

Ska kanske inte lägga mig riktigt än.

I'm through with love
I'll never fall again
Said adieu to love
Don't ever call again
For I must have you or no one
And so I'm through with love

I've locked my heart
I keep my feelings there
I have stocked my heart
With icy, frigid air
For I need to care for no one
Because I'm through with love



Saker jag är sugen på just nu:



Och så nya underkläder och en bra tidning (magazine) till det. Jag vill se filmen Chocolat också, och Interview With The Vampire.

Innan jag lägger mig tänkte jag bara visa några bilder från Miu Mius nya reklamkampanj. De är så fina, och Kirsten Dunst är så söt! Jag gillar verkligen åt vilket håll modet blåser nu -glamouröst, vintage, chict, "gammaldags". Dagens i-landsproblem: Det är svindrygt när modet är fult, för då är det ju typ bara det som finns i affärerna. Sett från en positiv synvinkel sparar man ju i alla fall pengar eftersom man inte köper något. Tur för mig att jag bor i det glamourösa, chica Paris. Hihi!




En annan het annons är den här under, som är lite äldre. Jag vet inte riktigt varför, den ser väl ut som de allra flesta ads som visas idag, men jag tycker den är supersnygg! Intimately Beckham For Him.





Innan jag lägger mig,
Fråga 1: Är det någon som vet hur man klistrar in en länk så att den blir "klickbar" och inte bara en massa bokstäver som man ändå måste klistra in i sökfönstret?

Fråga 2: Kom att tänka på en sjukt snygg annons som jag skulle vilja hitta på internet. Den är svartvit och föreställer Kate Moss, som ligger naken på mage på en matta eller en skinnfäll. Huvudet är till vänster av bilden och var lite vridet mot kameran om jag inte minns fel. Hon stöder sig på armbågarna så att man kan se att det enda hon bär är en klocka, eller ett armband. Jag tror det var klockan/armbandet hon gjorde reklam för. Det kan ha varit Calvin Klein, men jag minns inte riktigt. Det kanske finns någon som kommer ihåg vad det var hon gjorde reklam för?


Godnatt och sov gott allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0