Låttips

Björn Rosenström -Stanna Anna

Här sitter jag vid mitt matsalsbord,
Så liten och svag på denna jord
Fy helvete, jag skyller all min ynkedom på Anna
Jag lindar upp henne kring mitt finger,
Hon sliter sig loss, iväg hon springer
Från mig, hon vill bara leka kurragömma,
Är hon en sån jag måste glömma,
Det vill inte jag

Stanna Anna, jag ber dig,
Anna, du jag vill ha dig
Anna, jag kommer ta dig innan
natten blir till dag
Stanna Anna, jag ser dig,
Anna, du jag vill ha dig
Anna, jag kommer ta dig innan
natten blir till dag

Om jag ändå var stark, om jag ändå var kall,
skulle hon inte vara så säker på mig, men nej,
jag ger henne alldeles för många chanser
När hon tittar på mig, då flackar min blick
när hon vänder sig bort, då glor jag som mest
och det är fel, det är för fan
inte så som det ska vara,
så hade jag aldrig gjort med Sara, till exempel

Stanna Anna, jag ber dig,
Anna, du jag vill ha dig
Anna, jag kommer ta dig innan
natten blir till dag
Stanna Anna, jag ser dig,
Anna, du jag vill ha dig
Anna, jag kommer ta dig innan
natten blir till dag

Stanna Anna, jag ber dig,
Anna, du jag vill ha dig
Anna, jag kommer ta dig innan
natten blir till dag
Stanna Anna, jag ser dig,
Anna, du jag vill ha dig
Anna, jag kommer ta dig innan
natten blir till dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0