Josåattää...

Roligt, roligt. Skulle köpa mina böcker idag efter jag hämtat ut mitt kreditkort på posten, och när jag står i kassan säger tanten att skiten inte fungerar. Giiiivetvis! Underbart. Jag har prov på onsdag och inga böcker. Ännu mer underbart. Jag ska låna pengar av Laure och köpa böckerna imorgon eftermiddag.

Ringde till Swedbank när jag kom hem och de bad om ursäkt och sa att det hade blivit något fel och att de ska skicka ett nytt kort till Bryggargatan. Framme på fredag. Sedan kommer det att ta ytterligare en vecka innan helvetet hinner släpa sig till Paris. Tack, livet.

Åt svingod spaghetti bolognese till middag som jag gjort alldeles själv. Har även hunnit med att tvinga i Mathilde, Laure, Tibo, Elise och Quentin JellyBellys. Det visas film (Fear and loathing in Las Vegas) hos Quentin och Valentin men jag tror jag stannar hemma. Måste plugga lite (hur fan det nu ska gå till utan böcker och dito motivation).

Har förresten en jävligt skum kinesiska i klassen som heter typ Gooåår eller liknande, men vill att man ska kalla henne för "Lucky" om man har problem med uttalet av hennes namn. Dagens what the fuck.

Sanna: Jag hatar bloggreklam.
Sofi: Ja, klänningen är svinsnygg och jag måste ha den. Skinnjackan också!!!
Ida: Du är en liten gris! Tyckte du inte om klänningen? Den skinnjacka jag la upp bild på är fin, men det är så störande att den inte har några fickor. Jag känner mig lite som en alien i människodräkt i den. Jag ska visa dig den andra skinnjackan också, som finns på NAFNAF, men då måste jag nog köpa den först och ta kort på den, för det finns inga bilder på hemsidan. Vad är det för info du vill ha om vilken kille?


Dagens låt: Flickorna på TV2- Gyllene Tider


Shoppinglista:
1. Rosa topp från Promod. 26,95 Euro
2. Hängselklänning från Promod. 39,95 Euro (Är dock lite osäker på den. Den är finare i verkligheten än på bilden!)
3. Klänning från MANGO. 42,90 Euro



Saker som jag vill shoppa men som inte finns på bild/saker jag vill ha men inte har hittat än:
4. Skinnjacka från NAFNAF. 130 Euro
5. Vita gympadojor.
6. Bruna sandaler/låga skor.
7. Svinsnygg t-shirt.


Saker jag vill ha men absolut inte har råd med:
8. Miss Dior Chérie EDP. Det är så snyggt med poire till parfymflaskan! (Jag vet, inget klädesplagg, men jag var bara tvungen) 59,50 Euro för 50 ml.
9. Armani Code EDP. 63,80 Euro för 50 ml.
10. Mönstrad svinfin klänning från MANGO. 79,90 Euro.......
11. Svart fodral från MANGO. 59,90 Euro




Kommentarer
Postat av: Sofi

Du är en elak skinnvän! tänk på alla små stackars kattungar med stora ögon och fluffiga pälsar som fått säta livet till för att folk som Du vill "glänsa" när dom är ute. Ack!
Jag säger bara: VELOUUUR

2008-02-18 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0