Senaste nytt

Paolo är dum i huvudet. En riktig idiot. Ett kukhuvud helt enkelt!

Bakade med Lisa och Sarah i onsdags, det var mysigt. Lussebullar och Pepparkakshus! Bakade till klockan sex på morgonen. Vi började vid 22-tiden, men sen blev det vin och pizza och godis emellanåt också.

Är nästan färdig med julklapparna, har bara fyra kvar. Ska handla lite fransk mat också, att ta med till Sverige. Ska hinna tvätta ockå, och sedan är jag nog resklar. Nu vill jag bara hem, hem, hem.

Dagens låt. Caught out there -Kelis

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

puss, jag hatar paolo....... läste mailet nu!

fick förresten MVG på min uppsats på samhälls,woop woop

2008-12-15 @ 11:22:04
URL: http://pigsinspace.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nu vill jag se kort från Ume!!

Glöm inte att det är bråttom så skynda, skynda! Eld i baken! Gunde, Gunde!

Tänker på dig sötanosen!

2008-12-18 @ 23:17:25
URL: http://ohvilketliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0