I Hufvudstaden

Har det väldigt trevligt här i Sveriges största storstad. Har shoppat lite, varit på Gröna Lund, varit med Mariah och Crickan, festat, ätit palt och hängt med folket här! Mycket trevligt. Var ute på Göta Källare igår och shakade. Ska tjata på Frida så att hon lägger upp bilderna :)

Gick förbi Agent Provocateurs nyöppnade butik på Birger Jarlsgatan 9 häromdagen. Det är så man vill kräkas på priserna! En bh till "normalpris" går lös på 1600:- Billigt och bra! Men underkläderna mina vänner, underkläderna... De är så underbart fina. Fick gå därifrån utan inköp. Ska spara varenda krona jag har så att jag kanske har råd att åka till London ett par dagar. Där finns det också en Agent Provocateur-butik! Har lärt känna lite folk i Paris som antingen ska flytta till London i höst, eller redan bor där. Så det lär ju lösa sig med boende! Måste bara spara ihop pengar så att jag har till mat, tunnelbana, shopping såklart, och så lite kultur så att själen får sitt (Får se hur mycket det blir av den varan)!

Ikväll ska jag träffa Henrik inne i Gamla Stan, och senare titta förbi på Mosebacke där Elin & Co. skulle hänga. I övermorgon går tåget klockan 10:10 till Göteborg. Får äntligen träffa Emma! (Och Mathias igen)

Imorgon ska jag hinna gå på stan litegrann, vaxa mig kl 15:00 och eventuellt gå en runda på Vasamuseet.


Nu blir det nudlar!


Dagens låt: Jobb -Afasi & Filthy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0