Trååååååååkigt.

Synd att min blogg-oskuld skulle tas av ett uttråkat, jävligt torrt inlägg. Det var länge sedan mitt liv var så här ointressant. Emma, Mathias och Tony har flyttat, Sofi bor långt borta och det är för kallt för att cykla. Mattias är ute i skogen. Jag är för sliten för att festa med KöREL & Co. Stackars mig.
Som synes följer jag med mainstreamvågen och skapar en egen blogg.  Det är meningen att den ska fungera som en slags ventil för mina tankar i Paris. Det kan ju bli dyrt om jag ska ringa och informera alla varje dag om vad som händer i baguettens förlovade land...Håller på och boka flygbiljetter hit och dit men det går inte så bra. Jag har svårt att bestämma mig för om jag vill komma hem tidigare och få mer jullov men stressa som ett as för att hinna med flyget eller åka hem senare och få mindre jullov, men slippa stressen.


Dagens roligaste definition ur mitt favorit-internetlexikon http://www.urbandictionary.com/ (som också inspirerade till min titletag för bloggen):
COCKTEASE

"Evil whore who flirts with you a lot and manages to fleece you like a sheep for everything you are worth in a false anticipation that you will gain mindblowing sex in exchange for what you do. Well, the end result is that she gets what she wants and you get fucked in the figurative sense and must go back to the old threesome of me, myself, and I."

Example: That girl is such a cocktease. I gave her a gold necklace and she took my heart. THAT BITCH!!!!!!!!


Dagens låt: I've got you under my skin -Frank Sinatra. (Snarare I've got myself under my skin)

Kommentarer
Postat av: Imma

whoohoo! du skriver om oss!
grattis till din nya vän! ;)

2007-09-17 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0