Onsdag

Jag orkar inte skriva så mycket, men jag tänkte bara informera om att vi har städat sedan i måndags och fortfarande inte är klara. Vi ska dit imorgon igen, efter min skola, som vanligt. Jag är hur less som helst. Så fort man har städat en grej så hittar man något annat som är smutsigt. The fun never seems to end! Vi är förhoppningsvis klara imorgon. Vi har halva köket, golven, alla fönster och fönsterkarmar och listerna i sovrummet kvar. Killen som bodde i lägenheten före oss har nog aldrig sett en disktrasa förut. Det är helt stört hur smutsigt det är! Nåja, det blir bättre. Läxorna har fått lida lite, men jag får väl plugga extra mycket i helgen istället. Nu ska jag laga mat.

Dagens låt: Les Cornichons!!! -Nino Ferrer


P.S. En gång i veckan har vi en typ av hippie-klass där vi inte antecknar, utan kastar bollar till varandra och övar på talet. Jag berättar mer nästa gång jag skriver.





Kommentarer
Postat av: Crickan

Usch för att städa bort någon annans skit. De måste kännas surt.

2007-10-25 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0