I fell in love with you suddenly

Vaknade runt fem i 13 och har hittills duschat, stoppat undan sängen i bäddsoffan, ätit fil och flingor samt rengjort min MacBook:is. Funderar på att gå till Posten idag, men vi får se. Stéphane testade just filmjölk. Med vispad grädde på. Han hävdade att det var gott, men jag betvivlar det! Lite vrickad är han allt, men det är bara roligt! Han vaknade 10:30 imorse och har suttit och mediterat inne på sitt rum sedan dess, fram till nu. Stéphane är också just nu tämligen förtjust i att mäta saker och ting i huruvida de är sexiga eller inte. Till exempel hittade vi inga påsar igår på Carrefour till salladshuvudet vi skulle köpa: "That is not sexy". Imorse var det något med datorn som inte var sexigt.. Det låter rätt lustigt när han säger det. Han påstår att det är Nat som har lärt honom uttrycket, och det skulle inte förvåna mig. Nat har ju faktiskt alla möjliga slags underliga riter och spännande saker för sig.

Jag saknar Imma, Mathias, Sofi och Pony väldigt mycket. Stackars mig. Hälsa påååå mig!!! Jag längtar så till jullovet så jag får träffa er igen! Då kan vi julbaka och byta julklappar! Mysaaaarn. Hoppas det går bra för er i Göteborg, och hoppas det går bra för Zåfi i lilla lilla Umeå med att planera inför Norge! En särskild tröstrad till hushoran Pony som inte har något liv (precis som jag) och ett särskilt lycka till till Imma med att hitta nytt jobb och ett väldigt mycket kanske lite lycka till till Dansarn med vad han gör, du är SÅ duktig :)
Sist men allt annat än minst, till en väldigt speciell liten gris som befinner sig ungefär 1176 kilometer härifrån: Om du läser det här så tänkte jag bara säga att det är tomt utan dig, och jag tror inte att jag behöver hoppas på att det går bra för dig, för jag vet att det gör det. Råttis och Iglis vinkar.
Okej Ida, mamma, pappa och mr Higgins! Jag skall icke lämna er utanför. Jag saknar er också.

Idag ägnar jag även en paragraf av det här inlägget till att svara på kommentarerna till mina föregående sådana. Det hade varit bra om bloggen hade haft någon typ av kommentar-alertfunktion, kanske ett meddelande som poppar upp på skärmen när man får en kommentar eller liknanade. Jag orkar inte titta igenom inläggen efteråt för att se om någon har lämnat ett fotspår. Därför händer det allt som oftast att jag upptäcker kommentaren/kommentarerna av en slump, två veckor senare. Som Big Phil skulle ha sagt det: I just can't be bothered with it!
Till kommentarerna:

Georg: Bloggen fungerar som informationscentral under tiden jag pluggar här i Paris. Jag får se hur länge jag blir kvar här, men det lutar åt maj-juni. Skolan börjar på måndag och jag är ex-ex-excited! Har du också en blogg?
Crickaan: Mattias är alltid svår att hitta något till, men som vi alla vet gillar han ju böcker, sin lover Mac och Arsenal. Hmm.. han gillar Formel1 också. Du får kanske jobba lite utifrån det, jag ska försöka komma på nånting! Vad har du för mejladress?
WÅSA: 20 Euro är en fortune för en luspank student som jag, särskilt när det gäller lite chips! Stackars mig. Och när ska du komma och hälsa på mig egentligen?!

Slut på rapporten.

Dagens nostalgiuttryck (bara från förra året faktiskt): "Det har du allt fått om baktassen!"
Dagens låt: Bathwater- No Doubt

("Whispers, "Hello, 
I miss you quite terribly."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms. ")


Kommentarer
Postat av: Crickaan

Mail: [email protected]
Ang kommentarer, När du loggar in på blogg, så finns på första sidan översikt-klicka där! För bloggkommentarer är det en pratbubbla. =) SÅ slipper du gå igenom alla inlägg!

2007-10-04 @ 12:28:27
Postat av: Pony

You little shit girl! :)
.. Jag är ingen hushora : ) iaf är det en hemlighet mellan oss två .. okeeeej har inget liv :)
men ska på intervju nästa vecka för Lejonet och björnen .. konkurrenten till Ben & Jerry´s :P .. Kommer jag gå omkring hela dagarna med hårnät och äta glass! deru! :)
Hoppas allt är bra; Älskar din blogg.. min blogg har gått åt helvete.. pallar inte :)

2007-10-04 @ 22:08:50
Postat av: PONY

hej jag igen! :9 haah vi pratade om dig idag faktiskt att vi borde fara en weekend å hälsa på dig i ditt jävligt skumma liv :) jag älskar din inneboende verkar huuuuur orginell som helst :) .. och duu.. lungna dig med Chock flingorna de lät inge vidare att golvet började röra sig, stackars liten .. du som är sååå liten.. grooooaooogrogrogrooooaoaoaoaoa... *tiger-ljuuder*

2007-10-04 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0