Joda

Jag har kommit hem från jobbet för en stund sedan och jag är ganska trött. Fick ett meddelande på Apberget från Emma där det stod att istället för att ha fått komma i kontakt med mig när hon ringde var det bara en tant som pratade på franska. Så nu håller jag på att roa mig med att hitta roliga telefonsvararvarianter på internet. Får prata in något imorgon.

Imorgon efter jobbet ska vi ut och dricka. Man måste ha klänning så jag ska nog ta min skotskrutiga som jag köpte i London. Nu ska jag sova! Gonatt (Men först lite O.C.) Puss!!

P.S. Eh non Jacques!! C'est un blog suédois. C pas grave, t aurai tous les ragots sur FB :)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

okej, inget skrivande på franska? det är ju till för att jag ska kunna veta vad ALLT handlar om..



puss

2009-01-28 @ 16:26:34
URL: http://pigsinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0