Hej

Kom hem från skolan för en liten stund sedan. Var så trött imorse så jag skippade första grammatiklektionen på två timmar, åt lunch på McDonalds, gick förbi La Sorbonne-sekreteriatet för att prata om min fonetiklärare (men det var stängt) och kom precis i tid till andra grammatiklektionen som började kl 13. Valde verkligen fel dag att vara lat på! Grammatiklektionen på morgonen hade varit seriösare än någonsin och det var helt sjuuuukt mycket anteckningar att göra, tydligen. Får kopiera av Maria (polska och bäst i klassen) imorgon.

Måste börja städa nu, det ser ut som sju svåra år här. Eller som tajkon, som min mor brukar säga! På tal om henne lär hon få hjärtsnörp ikväll när hon kommer (landar 20:40 på Orly) om jag inte gör någonting åt röran här. Och det vill vi ju inte!


Dagens låt: La Foule -Edith Piaf, Les mots d'amour -Edith Piaf

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaaaaaaannapaaanna lingonfläsk! jag glömde mina ciiiiigg. iiiiiiii. blev så jävla sur när jag insåg det på flygplatsen och var trött som en gnu och behövde röka. palalalalallla :D

2008-10-22 @ 18:17:37
Postat av: Lillasyster

Åh, hälsa mami! saknar henne redan ju!

Och saknar dig jätte mycket idag också..

lyssnar på stanna anna och timglas! typ hela dan har den gått i huvudet.

Men tycker faktiskt att du ska läsa min blogg ngn gång :( du som tjatat så mycket! Men nu läser du den inte ens, LÄS LÄS LÄS! puss, älskar dig! (L)

2008-10-22 @ 20:57:10
URL: http://pigsinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0