Tisdag kväll

Snön är borta (det var +7 C idag), men det är bara 18 dagar kvar tills jag får åka hem och fira jul! Måste börja med julklappsinhandlingen..

Laure fyller 24 år imorgon så jag har köpt en liten ask lyxchoklad samt filmen Dirty Dancing. Hon brukar säga att det är hennes favoritfilm, så jag tänkte varför inte. Det kan ju hända att hon redan har den i södra Frankrike men i så fall får hon väl byta den. Hon arrangerar en liten middag imorgon så det blir grannarna och så lite annat folk som vi känner. Längtar redan efter middagen imorgon, hon är lite av ett mirakel i köket!

Mötte Sarah helt randomly på linje 1 på tunnelbanan på väg hem från skolan så vi följdes åt till Bastille och hängde på Starbucks och pratade julklappar innan hon började jobba kl 18. Hon åker hem till Sverige och kommer inte tillbaka efter jul, INTE okej!

Var på middag med Vincent (servitör på Indiana) igår kväll, det var väldigt, hrm, speciellt, haha! Paolo är fortfarande i Schweiz. 

Skolan blir svårare och jag är nervös inför provet...Laure lagade mat ikväll (som vanligt) som bestod av skinka, smält ost, kokt potatis och sallad. Väldigt enkelt, men hon vet precis vad hon ska göra för att det ska smaka underbart gott! Tänkte lägga mig tidigt ikväll, får se hur det går!


Dagens låt: Gone going -Black Eyed Peas


Kommentarer
Postat av: Ida

har ingen önskelista :/ men får väl..börja på en!

idag så tog jag min första chokladbit ur chokladkalendern, du har en som ligger och väntar på dig! :)Vi väntar också på dig

puss älskar digö.

2008-12-01 @ 23:17:34
URL: http://pigsinspace.blogg.se/
Postat av: christina

Vi får hoppas att inte all snö försvinner innan du är i svedala. Lycka till,Provet kommer gå bra..Kram

2008-12-04 @ 22:54:20
URL: http://Crickaan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0