Livet en lördagkväll

Dagens känsla är Apati. Detta har utan tvekan varit min mest improduktiva dag. Någonsin. Klev upp strax efter 11, åt frukost och satt vid datorn till ca 19:00. Gick bara upp från min soffgrop för att uträtta mina behov, svara i telefon och äta "lunch" kl 16, bestående av köttbullar och makaroner. Diskade undan, torkade av bordet och gick runt 21:00 till Hemköp för att köpa två tomater, juice, en Familjen Dafgård (ensamhetspoäng: 14) och en godispåse. Upprörande, det är vad det är.
Lever för övrigt på existensminimum just nu. Tror inte att jag har varit så här jävla pank förut, i hela mitt liv. Blir köttbullar och makaroner till lunch imorgon. YES! Nåja, det är väl nyttigt för karaktären det också, som allting annat. Har dessutom asmycket PMS och grät till nåt jävla Youtubeklipp om nån fattig unge med talang som ville hjälpa världen eller vad fan det var.
Emma jobbar fortfarande och Mathias har repat hela dagen idag så han orkade inte hänga och skulle lägga sig tidigt. Ska nog lägga mig jag också, så fort jag har tryckt i mig godispåsen.



Kommentarer
Postat av: åsa

mwhah. makaroner är gott.

2008-08-25 @ 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0