Back in Paris

Så var man tillbaka i huvudstaden. Vädret har inte varit det bästa i dagarna men det gör inget! Jag har redan hunnit vara ledig (en fredagkväll!) för det var stor 1:a maj-manifestation så chefen ansåg att det skulle bli för farligt att ha öppet då. Gick ut på Batofar (en klubb som ligger på en båt) med Indiana-gänget. Det var roligt!

I helgen har det inte varit mycket gäster (det är strax före löning). Har bajsschema i veckan, är ledig torsdag och söndag.. Nästa vecka hoppas jag på att få kunna få ledigt lördag, vill ha picknick på Champs de Mars. Måste fixa Internet efter löningsdagen, är så less på att dra med mig datorn och sitta här på Le Bastille ständigt och jämt. Nu ska jag hem och äta midddag + rensa ur vintergarderoben och hänga in mina sommarklänningar.

Saknar familjen!

Dagens låt: New York, New York -Frank Sinatra




Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vi saknar dig nog mest tror jag!

Provet gick sådär, mindre bra än vad jag hade trott.. reading var svårast, men resten gick helt okej.:) Imorgon har jag nationella i matte B! Hur är allt för dig :)?

2009-05-11 @ 23:51:38
URL: http://pigsinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0