Tur att jag är pigg i alla fall

Ääääääärligt. Jag kreverar! Det är helt sjukt hur trött jag är. Försov mig inte imorse men orkade inte kliva upp så jag låg kvar i sängen, tänkte på livet och kom till skolan 12:00. Har jobbat tisdag, onsdag, torsdag och nu ikväll fredag. Alla dagar 18-02, sedan upp till skolan dagen därpå. 10:30-16:30 och sedan jobb igen. Var så nära att somna på cours de phonetique:n idag.
Läraren: "Ça vaaaa? Vous avez travaillé hier soiiir Anna?" (Hur är det, jobbade du igår kväll?)
"Oui madame, jusqu'a 2h.." (Ja till två)
"Oooooo mais ma pauvre il faut que vous dormiez bieeeeeen ce week-end!" (Staaaackars liten du måste sova i helgen)

Skojar hon eller. Jag ska sova så sjuuuukt mycket! Eller ja, så mycket som jag kan. Jobbar ikväll lördag, och så söndag kväll.
Förutom att jag är stört trött så är det mycket att göra på restaurangen och jag märker att jag lätt hamnar på efterkälken om jag inte lägger an supersimultanförmågan och tar mig fram i 190 knyck. Trots min långsamhet har jag lyckats kamma hem cirka tjugonio euro i dricks ikväll! WOOP WOOP!!!

Det är så mysigt att gå hem efter jobbet och så sitter det fortfarande folk ute på uteserveringarna! Funderar på att dra ut grannen eller liknande på ett glas efter jobbet imorgon kväll. Mysaaaarn. Förresten måste jag skaffa pepparsprej för det är väldigt många mindre tilldragande män som pratar alt. följer efter mig på väg hem efter jobbet.

Vidare kan jag berätta att igår var en riktigt långsam dag på skolan, förutom lunchen som var svinvärd. Det är inte ofta jag drar i mig en halv flaska vin på en halvtimma, but I made it! Jag och Elin drog en asfransk lunch: en flaska vin och baguette med pålägg, samt choklad till efterrätt. Sedan blev cours de phonetique:n bra mycket roligare! Somnade i två sekunder på lektionen efteråt tror jag.

Jävlar, nu måste jag sova. God natt!

Förresteeen så taggar jag svinmyckeeeet på sommaren och Edinburgh!! 

Dagens låt(ar): The Red Hot Chili Peppers -Californication, Snow (Hey Oh), Scar Tissue

image278

Kommentarer
Postat av: Crickan

Va försiktig när du går hem på nätterna!!!
Kram

2008-03-15 @ 12:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0