Hej

Snart ska jag jobba. Idag var skolan ganska rolig. Kom dit efter lunch eftersom att jag försov mig först och sedan när jag pallrat min röv till Raspail så märkte jag att jag inte längre hade mina vantar med mig, så jag fick ett PMS-liknande utbrott och åkte hela vägen tillbaka (vilket innebär att jag måste byta linje på halva vägen) och letade efter dem, men icket. Ringde mamma och klagade min nöd som vanligt också, haha! Det är bra för henne att få lite spänning i tillvaron. En tant i en RATP-kassa gav mig en lapp till en lost-and-found department men det tar dem fyra dagar att "sortera" och då har jag redan åkt till Alperna (hihihi!!!) så jag får stanna till på Forum Des Halles innan jag åker för att köpa vantar, nya hårsnoddar samt påskägg. Undrar när jag ska hinna packa. Nåja, det löser sig. Nu måste jag gå till jobbet. Så jäääävla skönt att jag bara jobbar idag och imorgon och sedan blir det ALPERNA!!!!

Idag har jag fått pengar av Sofi så jag ska köpa min otroligt heta skinnjacka! Tack Sofi!!!


Favorite ---->


Dagens låt: The way you make me feel -Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0