Vill sova alt. dö

Känner mig plötsligt grymt opeppad på ikväll. Kom på att eftersom jag inte har bjudit någon lär det ju inte komma så mycket folk heller! Noll planering från min sida. Fan att man ska vara så jävla tankspridd att man inte ens kommer ihåg att bjuda folk när man ändå befann sig på skolan för ett par dagar sedan. De som kommer är "mest" vän till Laure. Roligt. Har försökt ringa tjejerna från Brasilien men den enda telefonen de har är också från Brasilien och vägrar givetvis fungera. Har hört av mig till lite svenskt folk men de svarar inte på mobiltelefonen. Judy skulle eventuellt titta förbi men hennes kompis från Korea kommer så hon visste inte vad kompisen ville göra. Sedan har ju typ resten av folket jag känner åkt hem eftersom (okej nu blev jag nyss glad för att jag trodde att jag hade fått ett sms när det bara var batteriet som var svagt. Höjden av tragisk människa) man på Accord kan stanna allt från en vecka till ett år. De flesta väljer någonting däremellan, och just den här perioden är det väldigt lite folk kvar på skolan som jag känner. Kan ju också bero på att jag har slutat skolan. Känner mig otroligt mobbad, ensam och på allmänt depressivt humör. Nu kommer jag framstå som en riktigt mobbad person! Vilket jag också är! Grattis på födelsedagen. Funderar på att åka till skolan på måndag, dra ihop lite folk, köpa tårta och sprit och sedan se vad som händer

Vi har i alla fall varit och handlat lite grejer, så min plan är att bli helt stört, riktigt jävla monsterfull ikväll och glömma allt vad vänner heter. Fick ett sms när vi var och handlade på G20 men det var "bara" från pappa. Nu ska jag typ duscha och sedan hata mitt liv ännu mer.



Kommentarer
Postat av: crickaan

Pepp,pepp kramar! Du får fira din dag när dina vänner kommer och hälsar på :)

2008-01-27 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0