Tidigt måndagsinlägg, cirkus 01:18

image156


Jag har ingen skola imorgon och kan stanna uppe hur länge jag vill! Hihihi!

Glömde nämna i förra inlägget att jag hade en typ av emotionell/psykisk svacka förra veckan (och veckan före det också, om jag inte minns fel). Allt kändes bara bajs, rent ut sagt. Jag såg ut och kände mig ungefär så här:


Skämt åsido så var inte livet på topp direkt. Idag känns det lite bättre! Lägenheten är inte lika kall, jag är mätt och dessutom ledig imorgon och för två veckor framåt. Nu känns det som att Nat King Cole vill säga något!

Smile, though your heart is aching
Smile, even though it's breaking
When there are clouds in the sky
You'll get by
If you smile thrugh your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll see the sun come shining through
For you

Låt oss fortsätta med inlägget. Jag vill återigen påpeka hur excited jag börjar bli över min födelsedag, just eftersom jag inte har några planer alls! Det här kan bli hur bra som helst. Jag är sugen på att köpa röda ballonger dagen till ära. Måste bara hitta något ställe som säljer dem.. Vill inte ha sådana här fula silvriga med massa tjafs på, utan bara neat-and-clean röda ballonger. "Ingen kan vara nere med en ballong", som Nalle Puh sa. Jag lovar att vara gladare än killen på översta bilden när jag har mina ballonger!

Något annat jag är sugen på, förutom choklad som vanligt, är att gå på en jazzklubb. Har aldrig varit förut och nyfikenheten tippade över när jag såg Spiderman 3, där söta Kirsten Dunst i en scen sjunger "I'm through with love" på en jazzklubb ( http://youtube.com/watch?v=KGapAT8qU_g ). Kant vet om en bra jazzklubb och Josefin (från skolan) också. Jag MÅSTE fara!

Nu ska jag nog lägga mig.


Dagens/nattens låt: Fidelity -Regina Spector


Hittade en genuint snygg bild, förresten. Det är så här jag ska se ut på min födelsedag; Glamourös, chic, med håret lagt och männen vid mina fötter. Eller förresten, varför bara på min födelsedag?

image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0