Trött...

Dagen började med att en skorstenskille kom och ville titta i vårt kök och dekorativa öppna spis. Jag fattade inte mest så jag väckte Mathilde då Laure redan hunnit till jobbet. Grannen kom över för att hämta sin glömda halsduk och sedan gick vi till metron.

Provet gick nog halvbra, har varit helt wiped out hela dagen. Somnade nästan på vägen hem till Charonne. Har ätit de sista resterna av spaghettin och så diskat. Har förresten dissat allting jag tänkte köpa förutom att fighten mellan skinnjacka 1 på nafnaf för hundratrettio euro och skinnjacka 2 på mango för sextio euro fortfarande kvarstår, samt den fina vita klänningen på mango för fyrtiotre euro och det lika snygga svarta fodralet från dito butik för sextio euro.

Det var trevligt på Grodan med Henrik igår :) Han åker till Sverige på fredag så jag är lite avis. Om han kommer ihåg det ska han köpa godis till mig! :) Det visades fotbollsmatch mellan Liverpool och Inter så det var sjukt mycket folk på Frog and Princess redan klockan 22. Vi drack två glas vitt var (det är då verkligen inga snålbedas på Grodan! Glasen var svinstora, det gillar vi) och drog hemåt runt midnatt. Kom hem, kollade facebook och la mig. Henrik, glöm inte mitt godis!! ;) Ingen dagens låt idag tror jag.

Nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Crickaan

Vem är Henrik ;) ?

2008-02-21 @ 11:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0