Tisdag kväll


You could be happy and I won't know
But you weren't happy the day I watched you go

And all the things that I wish I had not said
Are played in loops til it's madness in my head

Is it too late to remind you how we were?
Not our last days of silent screaming blur

Most of what I remember makes me sure
I should've stopped you from walking out the door

You could be happy, I hope you are
You made me happier than I'd been by far

Somehow everything I own smells of you
And for the tiniest moment it's all not true

Do the things that you always wanted to
Without me there to hold you back, don't think, just do

More than anything I want to see you
Take a glorious bite out of the whole world

Undrar vad du gör nu?



Nu ska jag fara och möta Henrik på Grodan! :)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Henrik vill jag ha info om!
och jag ser vad du gör,med alla textlåtar
vi måste prata om det där nuuuu! sooon, NUU

Ja,tänkte lite på det, lite tomt utan fickor på skinnjackan, ingenstans att he massa onödiga grejer..
men ändå lite clean feeling kanske!
du får göra det! eller så tar du kort i affären innan du köper!! :)

Vilkeen klänning pratar vi om?:) Mango klänningen var fin! inte vågat på mig långklänningar än,
men.. den var fin, och är säkert fin på dig!
Du är en gris! Älskar dig! pusspusspuss

2008-02-20 @ 17:47:53
URL: http://blablasmurf.blogg.se
Postat av: Lillasyster

Henrik vill jag ha info om!
och jag ser vad du gör,med alla textlåtar
vi måste prata om det där nuuuu! sooon, NUU

Ja,tänkte lite på det, lite tomt utan fickor på skinnjackan, ingenstans att he massa onödiga grejer..
men ändå lite clean feeling kanske!
du får göra det! eller så tar du kort i affären innan du köper!! :)

Vilkeen klänning pratar vi om?:) Mango klänningen var fin! inte vågat på mig långklänningar än,
men.. den var fin, och är säkert fin på dig!
Du är en gris! Älskar dig! pusspusspuss

2008-02-20 @ 17:48:15
URL: http://blablasmurf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0