Morr

Är glad över Emmas och Sofis besök i Paris, har inte haft så roligt på väldigt länge :) Mycket satsarn, Sepehora och OBERKAMPF. Disneyland, shopping, massor av choklad och ost, Cry Baby dubbad till franska, kvällar hemma och ute... Saknar er redan, mina små grisar! Det är så tomt här utan er.

Mindre nöjd (snarare satans jävla svinförbannad) över att någon (förmodligen den äckliga sviniga gubben) på La Plage i förrgår stal min väska innehållande pass, visa-kort, mitt carte orange, bankkontouppgifter, min Internetdosa, morfars digitalkamera, mina nycklar (så nu måste vi byta lås i dörren vilket tydligen är svindyrt), mitt dyra Sepehora-smink och en massa andra saker. Har varit på svenska ambassaden idag och faxat fullmakt åt mamma för att hon ska kunna beställa nytt visakort och Internetdosa åt mig. Fitta............... Tänkte även beställa efter ett nytt pass men man var tvungen att betala på direkten och eftersom jag är utan visakort kunde jag inte göra det. Har knackat på åtskilliga gånger hos Anne, vår hyresvärd, (för att fråga hur göra med låset) men hon är inte hemma ikväll och jag fick höra av hantverkaren som var där att hon drar till Polen imorgon. Svinigt. RATP vägrar ge mig varken ett nytt carte orange eller discount. Snällt. Jag kan inte ta mig någonstans och jag har ingen legitimation, inga pengar och ingen väska. Tack, tack. KUUUK! Nåja, det hade kunnat vara värre, och dessutom har jag min underbara familj och mina fina fina vänner som hjälper till när jag är som mest hysterisk. Söta ni, vad skulle jag göra utan er? Blir nog väldigt lugnt ikväll, tror jag ska ta ut Quentin på en promenad...

Over and out


Dagens låt: Hey you -Shakira
image184






Kommentarer
Postat av: Lillasyster

hej, nu ska jag jävlar ta tag i detta att svara på mina kommentarer. Visste mamma om vad? (du kommenterade onsdags inlägget!)

Hoppas det går bra med väskaaan! och jag hoppas att du haft det roligt med emma och sofi,eller jag hör att du har haft det.

2008-02-11 @ 17:50:35
URL: http://blablasmurf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0