Måste ha

Har sett en jättesöt, nästan crèmefärgad/vit klänning på MANGO. Den kostar 42 Euro och är helt fantastiskt fin.
Sedan har jag ju suktat efter en skinnjacka ett tag och hittar en grymt snygg för 130 Euro på NAFNAF. Den skulle sitta så stört snyggt till mina Heiko by Heiko-solglasögon... Ack. Jag måste skaffa mig ett jobb snarast.

Var en timma sen till skolan idag, men det var det värt! Hoppas allt går som planerat nu bara. Nu ska jag vara duktig och ställa in den resterande korvstroganoffen i kylen och sedan sova.

God natt och sov gott!


Dagens låt: Sixpence non the richer- Kiss me



image185

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

ÅH! sixpence none the richer (L)
hur skön som helst.
Jag måste hitta en skinnjacka när jag är hos dig! vill ha en figursydd och svart! fiiiiin måste den vara!

2008-02-15 @ 11:32:39
URL: http://blablasmurf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0