Äntligen helg!

Dagens på skolan idag: Tjena kexet, står du här och smular? Hahahahaha!

Hade vikarier idag, Sophie Stella var sjuk. Sköna lärare!

Ikväll har jag varit i St Denis och ätit middag med Laure, Elise, Tibo, Stéph, Hélène (systrarna Blettons mamma), och två kompisar till familjen. Åt någon typ citronmarinerad kyckling med potatis och oliver till, ost, sallad och vin såklart, och till efterrätt chokladkaka med vaniljglass.

Imorgon blir det plugg (jag lovar!) och om jag orkar ska jag åka tåg till Villers-Cotterêts där i princip alla jag känner i Paris bodde förut. Det är en kille som heter Jacques som fyller år så han ska ha fest. Nu ska jag sova!

Förresten, jag har hittat en sjukt snygg bikini på Nelly:


Har två dagens låtar (låttips) idag:


Ronny och Ragge- Rara söta Anna
Vi träffade Anna i korvkioskkön
Hon utstråla´ värme och var av rätt kön...


Snook- Mr Cool
Det här e sagan om:
Coolaste katten i det långa landet falukorv.
Det här e sagan om:
Killen som garvar åt dom som pratar om Babylon
Han kallas Mister sch...
Han lägger puh på chics innan han sticker.
Han e pang, han e oh, han e Clint Eastwood,
han e vart, han e där, han e Mister Cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0