Hej

Idag har jag varit och köpt skrubbhandskar på Body Shop och en liten skyddspåse till min nya mobiltelefon som jag har fått. En sprillans ny Samsung U600! Jag är väldigt nöjd. Den är inte ful och den har bluetooth! Det är allt jag kräver.

Igår var vi ute på Corona och dansade loss, det blev mycket alkohol, det var roligt! Blev tillochmed raggad på, i lilla Umeå, haha! Tog bussen dit och promenerade hem, ända från universitetet. Försökte få i oss någon typ av nattamat men det var stängt överallt. Älskade Umeå... 
Emma sov hos mig, det var mysigt.

Ikväll kommer Sofi, Mathias och Emma på besök. Sofi ska åka tillbaka till Oslo imorgon så det blir lite adjökväll. Mamma och pappa har middagsgäster (smet precis upp, efter varmrätten) och maten är riktigt lyckad ikväll! Krustader med räk- och champinjonröra till förrätt följd av en saffranskryddad lax- och räksoppa till varmrätt. Till efterrätt blir det Gino, mammas favorit. (Min Lisa från Haparanda ska ringa snart, hon har GOSSIP!)

Stannar nog i Sverige över nyår i alla fall, ska hem till Niklas som ska ha fest i hans föräldrars hus. Bastning på eftermiddagen och därefter trerätters. Sedan alkohol och dans! Vi blir runt 25 stycken, men det är bara 10 som ska äta. Jag och Mathias har fått i uppgift att komponera ihop efterrätten. Får se hur det går...

Det var senaste nytt från Umeå, det här är Ekot.


Dagens låt: You Sexy Thing -Barry White



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0