Förresten!

Sarah, om du läser detta: Titta vad fint pepparkakshuset blev!

Vi hade lite julbak innan vi åkte (jag, Sarah och Lisa). Lussekatter och pepparkakshus blev det! Gjorde en sats lussekatter och byggde fyra pepparkakshus med Sarah. Ett hus till min lägenhet, ett till danska Sofie som inte visste vad det var, ett till Annie som älskar dem, och slutligen ett (i princip) helt egetbyggt pepparkakshus till La Plage, min favoritbar i Paris. Här kommer resultatet: (Har inga bilder på de andra husen än)




Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är jättefint hjärtat! Men nu tycker jag du ska skriva ny blogg! Hur går det där borta i fjärran land egentligen??

2009-01-09 @ 15:25:10
URL: http://ohvilketliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0