Hett

Var bara tvungen att sno den här bilden från Crickans blogg (http://crickaan.blogg.se/) som hon redigerat lite. Bilden är från när vi var i Stockholm. Vi gick in på Solos outlet som jag inte alls tycker var särskilt outlet. Drog på mig den här supersöta klänningen och tittade därefter på priset. Eller snarare, Mariah och Crickan tittade åt mig och sa att jag nog inte ville veta vad jordgubbsklänningen från Betsey Johnson jag hade på mig kostade. Ville gråta och kräkas när jag hörde priset. Fyra tusen femhundra fucking spänn! BILLIGT!! Som tur var var det ju rea och den gick lös på "endast" 2250 pix. Fyyy faaan, den klänningen åkte av snabbt. På bilden har jag precis fått reda på priset på klänningen, det är därför jag ser så slokörad och missnöjd ut. Tack för redigering och komplimang, Crickan! ;)




P.S. Har fått tag på Mathias och han skulle ut på nollning ikväll. Imorgon tränar han till 19:00. Emma jobbar. Yippie yay. Ska lägga mig snart och tänka på mitt miserabla liv.

Kommentarer
Postat av: åsa

åh, jag älskar betsey johnson.. :(

2008-08-25 @ 16:44:45
Postat av: Anna

Jag veeeet visst är den fin!! :/

2008-08-26 @ 08:47:59
URL: http://snarfblatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0