Mercredi

Jag har inte orkat skriva på ett tag, mest för att det inte har hänt något särskilt. Vi har fått en ny lärare, men jag föredrar nog Nolwenn. Nolwenn är roligare än den nya! Det är inte lika bra "stämning" nu i den nya klassen som det var i den gamla. Sofia, Bow, Kwan och Belinda har åkt hem, det är lite tråkigt. Malte går inte heller i vår klass längre, så det är bara jag och Judy kvar av "gänget"! Sofia kommer dock tillbaka snart. Imorgon är jag ledig från skolan eftersom det är Alla Helgons Dag. Idag fick jag en minimugg varm choklad när jag hade rast, Starbucks delade ut gratis! Woop.

Imorgon kväll ska jag och Laure till Simon på middag, det blir nog roligt!

Crickan: NU vet jag vilket recept du menar! Jag kan det tyvärr inte utantill, men jag ska be mormor och morfar ta med det till mig när de kommer den sjätte november, så kan jag skriva ner det till dig :)

Det var nog allt.

Dagens låt: Boten Anna





Kommentarer
Postat av: Crickan

TACK! =)

2007-11-01 @ 11:00:44
URL: http://crickaan.blogg.se
Postat av: Ida

Sötaste,
saknar dig!!! :)

2007-11-01 @ 21:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0