Crap Day

Varldshistoriens onodigaste dag inleddes med att jag var tvungen att ga upp. Nar jag kom till skolan och plockade fram mobiltelefonen och laddaren som jag trodde var min just for att ladda den gick det rent at helvete eftesom jag hade lyckats plocka med mig Laures laddare istallet for min egen. Det resulterade att jag inte kunde kontakta varken Laure (vi skulle motas upp pa eftermiddagen) eller morfar, som jag hade lovat att ringa idag. Da Metro- och busspersonalen har sin arliga strejk imorgon ar dessa stationer stangda. Darfor maste jag sova pa ett golv ikvall och dessutom slapa mig ut i kylan extra tidigt for att promenera till skolan. Joggar jag sa kommer det ta cirka fyrtiofem minuter. Gott!

Efter en javligt dryg skoldag som jag inte fattade nagonting av gick jag, Bow, Belinda och Bows lillasyster Kwan (stavning?) for att ga pa fashion museum, bara for att upptacka att det var stangt. Dagens hojdpunkt intraffade dock nar vi delade pa en chocolat éclair just innan vi hittade till muséet. Den var himmelsk! Jag gick mot narmsta Metrostation och de andra gick for att grab a coffee nanstans. Alla mina biljetter var slut, sa jag fick punga ut med nya, plus att blixtlaset pa min vaska gick sonder. I don't need this! Min javla studentbudget ar pa vag att ga kappratt at ett varmare stalle! Hela javla tiden nya utgifter. Jag har inte rad med en ny vaska, men vad fan ska jag bara mina bocker i?!! Nar jag kom till Bastille gick jag forst till Etam, men Elise var inte dar. Medan jag fortsatte ga borjade det givetvis regna. Jag gick vidare for att kolla upp ett hotell till mormor och morfar; och lyckligtvis har de lediga rum. An sa lange, som han sa. Jqg gick vidare till Elises och Tibos lagenhet. och tack och lov var Tibo hemma eftersom han ar sjuk. Jag ringde Laure och sedan kom Tibos kompis Valentin over och spelade PlayStation medan jag tittade pa och laste Silvermasken.

Vad mer? Jag har inte atit lunch idag sa jag ar javligt hungrig, och jag blir nuts pa det har tangentbordet. Fucking onodigt att inte alla tangentbord ser likadana ut. QRGHHHH111 ARRRGHHH!!!!!


Inga javla bilder, ingen jaaaavla "Dagens lat".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0